Skargi

W A-Hjort bardzo szanujemy naszą biżuterię i zawsze przyjmujemy wszelkie reklamacje ze zrozumieniem i pomocą.

Jeśli miałeś wypadek i Twoja biżuteria się zepsuła, oczywiście pomożemy Ci.

Wiemy, że biżuteria często ma wielkie i szczególne znaczenie, dlatego jesteśmy gotowi wymienić ją na nową lub naprawić.

Jeśli chcesz zareklamować biżuterię, musisz sam zapłacić za przesyłkę zwrotną, ale jest to łatwe i proste. Ważne jest jednak, aby jak najdokładniej i szczegółowo opisać, co jest nie tak z biżuterią.

Ale postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem tutaj:

  1. Po prostu wyślij biżuterię w pudełku, w którym ją otrzymałeś. Pamiętaj, aby opisać jak najdokładniej i jak najbardziej szczegółowo, co jest nie tak z biżuterią

2. Włóż to do zwykłej koperty i wyślij jako zwykły list.

3. Dołącz imię i nazwisko kupującego, dowód dostawy lub numer zamówienia.

Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące reklamacji, zawsze możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej sales.dk@a-hjort.com , a my z przyjemnością Ci pomożemy.

Wysyłając wiadomość e-mail, należy załączyć zdjęcie uszkodzonej biżuterii, aby ułatwić nam szybką pomoc.

Prawo do reklamacji zgodnie z Ustawą o Zakupach przysługuje przez 2 lata od dnia zakupu przedmiotu.