Przeciągnij

Zasady i warunki

Zakup, dostawa i zwroty

Koszty wysyłki w przypadku zwrotów

Jeśli chcesz zwrócić biżuterię, sam płacisz za przesyłkę zwrotną, ale jest to łatwe i proste:

  1. Po prostu wyślij biżuterię w pudełku, w którym ją otrzymałeś.

  2. Umieść go w zwykłej kopercie i wyślij jako zwykły list.

  3. Dołącz pełne imię i nazwisko kupującego, dowód dostawy lub numer zamówienia internetowego.

  4. Pamiętaj, aby napisać, czy ma to być uznanie, czy skarga.

  5. Pieniądze są automatycznie zwracane na kartę kredytową użytą do zakupu zamówienia.

Prawo do anulowania: 60 dni

Wszystkie zakupy w sklepie internetowym są objęte 60-dniowym prawem do odstąpienia od umowy.

Do 60 dni po otrzymaniu towarów można powiadomić nas o rezygnacji z zakupu, a następnie zwrócić nam towary.

Jeśli termin upływa w sobotę, niedzielę lub święto państwowe, zostaje on przedłużony do następnego dnia roboczego.

W przypadku konieczności zwrotu towaru ze względu na prawo do odstąpienia od umowy, należy go przesłać na nasz adres pocztowy, zob. nasze warunki w części Kontakt i zwroty.

Jeśli użytkownik NIE zdecyduje się na odbiór przesyłki - a przesyłka zostanie zwrócona z powodu nieodebrania - zostanie obciążony kosztami wysyłki i opakowania. Obowiązująca stawka znajduje się w sekcji Dostawa.

Instrukcje dotyczące noszenia biżuterii

Cała biżuteria sprzedawana w A-Hjort spełnia duńskie wymogi prawne dotyczące emisji niklu, kadmu, ołowiu i rtęci. Wszyscy projektanci przestrzegają przepisów dotyczących stemplowania srebra i złota.

Gdy biżuteria nie jest używana, powinna być przechowywana w pudełku, w którym została dostarczona. Jeśli kilka sztuk biżuterii zostanie umieszczonych razem, mogą się one wzajemnie odbarwić i wyblaknąć.

Cała biżuteria, której powierzchnia jest poddawana obróbce, takiej jak oksydowanie lub złocenie, musi być chroniona, ponieważ powierzchnia ta zużywa się podczas użytkowania.

Zaleca się wcześniejsze zdjęcie biżuterii:

  • Spanie

  • kąpiel

  • umyć ręce

  • uprawiać sport

  • Kąpiel w wodzie chlorowanej i słonej.

Zaleca się również całkowite jej unikanie:

  • lakier do włosów

  • perfumy

  • śmietanka kremówka.

Biżuteria z kamieniami może z czasem stracić swój blask z powodu zabrudzeń. Możesz wyczyścić je szczoteczką do zębów, letnią wodą i kwasem siarkowym, a będą jak nowe.
Biżuterię z perłami, ceramiką, skórą, emalią lub kamieniami należy traktować ostrożnie. Klej może się rozpuścić, kolor ceramiki może wyblaknąć lub emalia może pęknąć po upuszczeniu na podłogę.

Biżuterię można odświeżyć za pomocą środka do czyszczenia srebra/złota. Zawsze należy zapoznać się z instrukcją użycia. Biżuteria z perłami, bursztynem, skórą, emalią i ceramiką nie może wytrzymać czyszczenia srebrem/złotem w taki sam sposób jak biżuteria bez nich - tylko pod ścisłym nadzorem, unikaj, jeśli to możliwe.

Niektóre osoby wydzielają do skóry substancje, które przyspieszają proces odbarwiania się srebra/złota. Mogą to być osoby przyjmujące określone leki, osoby z cukrzycą itp. Bardzo niewiele osób nie toleruje srebra próby 925. W takim przypadku zaleca się noszenie wyłącznie biżuterii z wysokokaratowego złota.

Zarządzanie danymi

Pliki cookie na stronie internetowej

Korzystając z witryny, użytkownik akceptuje fakt, że używamy plików cookie.

Pliki cookie są niezbędne do optymalnego funkcjonowania sklepu internetowego.

Możesz zapoznać się ze Stowarzyszeniem Duńskich Sprzedawców Internetowych (FDIH) i ich opisem tego, czym jest plik cookie i dlaczego jest ważny.

Kontaktowy

Kontakt i informacje o firmie (A-Hjort ApS)

Sklep internetowy jest zasilany przez:

A-Hjort ApS
Buchwaldsgade 15 B
5000 Odense C
CVR: 35841857

Dane kontaktowe:

Email: sales.dk@a-hjort.com
Telefon: +45 7199 3630
Telefon tid: Alle hverdage mellem kl 9-15
Afhentning af web-ordre bestilt online: Afhentes alle hverdage fra 9-15 på ovenstående adresse.

Jak robić zakupy w A-Hjort

Od pierwszego kliknięcia na A-Hjort do otrzymania zamówienia, chcemy, aby było to tak łatwe, proste i smaczne, jak to tylko możliwe.

Sklep internetowy jest zawsze otwarty i możesz robić zakupy, kiedy tylko chcesz. Po złożeniu zamówienia zawsze otrzymasz potwierdzenie otrzymania zamówienia pocztą elektroniczną wkrótce po złożeniu zamówienia. Potwierdzenie jest powiadomieniem o otrzymaniu zamówienia.

Zamówienie zostanie przetworzone w ciągu kilku dni roboczych.

Po przetworzeniu i zapakowaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem, że zamówienie zostało przetworzone oraz link do śledzenia przesyłki. Następnie Klarna wyśle fakturę. Paczka zostanie następnie przekazana naszemu partnerowi spedycyjnemu (GLS lub Bring), a Ty możesz spodziewać się otrzymania towaru 1-2 dni później. Oczywiście paczkę można również odebrać osobiście pod naszym adresem w Odense C.

We wszystkich transakcjach A-Hjort zastrzega sobie prawo do zastrzeżeń w przypadku błędów cenowych, błędów pisarskich, wyprzedanych lub wycofanych produktów, podejrzenia oszustwa i siły wyższej. Jeśli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków ma zastosowanie, zastrzegamy sobie prawo do anulowania transakcji w całości lub w części. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy związane z zamówieniem, oczywiście skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby je rozwiązać.